به گزارش ایرنا، رضا عسگری روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح کارت شهروندی سازمان اتوبوسرانی شهرداری الوند افزود: کارت شهروندی نمادی از دولت الکترونیک است که در آنها خدمات دستگاه ها و نهادها به شیوه نوین، آسان تر و با هزینه کمتر به مردم ارایه می شود.
خدمات الکترونیکی رفاه حال شهروندان را در پی دارد و کار دستگاه ها و نهادها از جمله شهرداری ها را در خدمت رسانی به مردم آسان تر می کند.
وی در ادامه ضمن قدردانی از فعالان حوزه حمل و نقل شهری، گفت: اعتماد مردم به رانندگان حمل و نقل عمومی بزرگترین سرمایه این قشر به شمار می رود.
فرماندار البرز با بیان اینکه با راه اندازی طرح کارت شهروندی استفاده از پول به شکل فیزیکی برای پرداخت کرایه کمرنگ می شود، اظهار کرد: اجرای این طرح ضمن ارتقای رفاه حال شهروندان الوندی در بلند مدت در کاهش هزینه های عمومی موثر و مفید واقع خواهد شد.
در این آیین، سیستم الکترونیکی کارت شهروندی که با پنج میلیارد ریال اعتبار با همکاری و مشارکت ناوگان حمل نقل شهرستان البرز و شهرداری الوند و سرپرستی بانک انصاراستان قزوین برروی 50دستگاه اتوبوس فعال درسطح شهرستان مستقر شده به بهره برداری رسید.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.