عسگرعلی جوانبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تاکنون 13مدرسه با مشارکت این بنیاد در قزوین احداث شده و هم اکنون نیز ساخت پنج مدرسه دیگر در حال انجام است.
وی اضافه کرد: این پنج مدرسه شامل دبستان 6 کلاسه قشلاق آبیک، 6 کلاسه زویار ناحیه یک، چهار کلاسه مشکین آباد ناحیه یک ، 6 کلاسه طزرک شال و هنرستان شاهین تپه است.
جوانبخت درباره روند پیشرفت این مدارس ادامه داد: دبستان قشلاق تا بهمن ماه و هنرستان شاهین تپه تا چند هفته دیگر تکمیل و سه مدرسه دیگر نیز در ابتدای مراحل ساخت قرار دارند.
وی با بیان اینکه این بنیاد از سال 91 مشارکت در مدرسه سازی در استان قزوین را آغاز کرده است افزود: از مدارسی که با مشارکت بیناد برکت احداث شده و یا در حال ساخت است هفت واحد در بوئین زهرا، پنج واحد در ناحیه یک،2 واحد در البرز(مهرگان)،2 واحد در آبیک و در آوج و شال هر کدام یک واحد قرار دارد .
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) در ساخت مدارس در مناطق روستایی و محروم، راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی در مناطق محروم کشور با محوریت اشتغال زایی و انجام طرح‌های زیربنایی مانند راه‌سازی، احداث خانه محرومین، تأمین آب، برق، مخابرات، مسجد و اجرای طرح‌های کشاورزی فعالیت دارد.
7388/ 6012 خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.