به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در بازدید از واحد تولیدی گروه بهداشتی فیروز در شهرصنعتی البرز افزود: باید به طرح های توسعه صنایع در استان اولویت بدهیم چون زودتر و با هزینه کمتر به نتیجه می رسند.
وی خاطرنشان کرد: وجود طرح های توسعه در صنایع نشان دهنده موفقیت آنها در تولید است و باید مورد توجه و حمایت مسئولان واقع شوند.
زاهدی ادامه داد: جای خوشحالی دارد که در این واحد حضور پیدا کرده ام چرا که از مدیران این کارخانه موفق باید درس مدیریت آموخت.
استاندار قزوین با اشاره به اشتغال معمولان در واحد تولیدی فیروز گفت: همه نیروهای شاغل در این واحد خود را عضو یک خانواده می دانند.
ووی افزود: این مجموعه با 92 درصد کارگران معلول از نظر بهره وری نسبت به سایر واحدها موفق تر بوده و انظباط و دقت در کار در این مجموعه بسیار بالاست که می تواند الگویی برای سایر واحدها باشد.
مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز نیز در این دیدار گفت:معلولیت محدودیت نیست و ما این مورد را به صورت عینی در این مجموعه به نمایش گذاشته ایم.
سید محمد موسوی افزود:از امروز تولید شیشه شیرخوری در سبد تولید این مجموعه قرار گرفته و در اولین گام 150 عدد از آنرا را به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال کردیم.
وی افزود: کارخانه ما دانشگاه الهی است و ما عشق،زندگی و امید را تولید می کنیم.
استان قزوین دارای سه هزار و 500 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.