به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی در دیدار سید ابوالحسن نائینی رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، سرپرست نهاد نمایندگی ولی فقیه و معاونان این دانشگاه با وی افزود: این دانشگاه با توجه به اهمیت و جایگاه علمی آن باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و مدیریت ارشد استان نیز پیگیری درخواست ها و موضوعات این دانشگاه را در دیدارهای کشوری در دستور کار خود قرار خواهد داد.
وی با بیان اینکه از ظرفیت این دانشگاه باید به میزان بیشتری استفاده شود،گفت: انتظار می رود دستگاه ها در اجرای طرح های پژوهشی به ویژه در بخش های صنعت، کشاورزی،محیط زیست و مسائل و معضلات اجتماعی از توان و ظرفیت این مرکز علمی استفاده کنند تا شاهد کاهش این معضلات در سطح جامعه باشیم.
استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از راهکارهای اساسی برون رفت از مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی استفاده از شیوه ها و روش های مدرن است که در این خصوص دانشگاه ها می توانند با ارائه پیشنهادها و راهکارهای علمی و کاربردی جدید به توسعه اقتصادی و فنی استان کمک کنند.
زاهدی از فقدان ثبات مدیریتی به عنوان یکی از آسیب ها و معضلات حوزه ها و بخش های مختلف توسعه در کشور یاد کرد و افزود: فضای دانشگاه ها باید از ثبات و امنیت کافی برخوردار باشد و شاهد کمترین دخالت امنیتی،انتظامی و قضایی در این مراکز علمی باشیم تا دانشجویان و استادان بتوانند دغدغه های خود را در فضایی توام با امنیت و احترام و در چارچوب قانون پیگیری کنند.
در ابتدای این دیدار ابوالحسن نائینی رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گزارشی از وضعیت دانشگاه،اولویت ها و برنامه های در دست اجرا ارائه کرد.
استان قزوین حدود 130 هزار دانشجو دارد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.