به گزارش ایرنا، راهپیمایان مرکز استان در حالیکه تصاویر و پارچه نوشته هایی در اهمیت مبارزه با استکبار جهانی و عناوینی از جمله « من یک سپاهی ام » در دست داشتند با فریادهای کوبنده« مرگ بر آمریکا» و« مرگ بر اسرائیل» از میدان شهدای بیرجند تا میدان ابوذر این شهر را پیمودند.
در این راهپیمایی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، محمد مهدی مروج الشریعه استاندار، حجت الاسلام محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان، علی ناصری فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران سازمان ها و نهادهای مختلف حضور داشتند.
در راهپیمایی 13 آبان قشرهای مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو در صحنه حضور داشتند و خشم و نفرت خود را نسبت به آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی ابراز کردند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا راهپیمایی 13 آبان و روز جهانی استکبارستیزی در شهرستان های خوسف، طبس، سرایان، فردوس، قاینات، زیرکوه، درمیان، سربیشه، بشرویه و نهبندان با حضور گسترده مردم برگزار شد.
13آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343هجری شمسی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام( 1358ه.ش) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی« روز دانش آموز» است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
6054* خبرنگار و انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.