به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جواد محرابی روز شنبه در آیین گرامیداشت یوم الله 13 آبان در قزوین افزود: تداوم این روند در گرو حفظ و ارتقای بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه است.
وی از مبارزه با دشمن به عنوان جهاد اصغر یاد کرد و با تاکید بر اینکه دانش آموزان و دانشجویان باید دشمن شناس باشند،گفت: پیروی نکردن از دشمن که امروز همانا آمریکا شیطان بزرگ است را نیز باید جهاد اکبر بنامیم.
حجت الاسلام محرابی، از دانش آموزان به عنوان سربازان جهاد اکبر یاد کرد و گفت: این قشر حافظان انقلاب و ارزش های اسلامی و ادامه دهنده راه شهید حججی ها هستند.
وی در ادامه با اشاره به سخنرانی های ضدایرانی ترامپ علیه ایران و تروریست خواندن مردم کشورمان توسط وی، گفت: روسای جمهوری آمریکا از همان ابتدای انقلاب در شکل های مختلف چنین مسایلی را بر ضد ایران مطرح می کنند و این چیز جدیدی نیست.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفان، آمریکا را نماد استکبار دانست و با اشاره به خوی استکباری و جنایتکارانه سران این کشور، گفت: هرگاه شیطان توبه کرد و از کارهای خود پشیمان شد، آمریکا نیز این کار را می کند.
حجت الاسلام محرابی با بیان اینکه دشمنی ما با آمریکا برگرفته از آموزه های دینی ما و مربوط به موضوع حق علیه باطل است،افزود: آمریکا زمانی از ما راضی می شود که دست از مبارزه برداریم.
وی اضافه کرد: آمریکا به دنبال فشار بر ایران است تا ما را تسلیم خود کند به همین جهت باید دشمن را خوب بشناسیم و فریب آنرا نخوریم که این مساله جز تداوم جهاد اکبر امکان پذیر نیست.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پایگاه اصلی آمریکا بود، افزود: با پیروزی انقلاب نقشه های آمریکا نقش بر آب شد.
حجت الاسلام محرابی خاطرنشان کرد: به یاری خداوند و با مجاهدت های رزمندگان اسلام امروز خاورمیانه را از وجود داعش پاک کرده ایم و به زودی نیز نابودی اسرائیل این غده سرطانی را خواهیم دید.
در پایان این آیین، قطعنامه سراسری یوم الله 13 آبان با همراهی و تکبیر حاضران خوانده شد.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.