به گزارش ایرنا،علی فرخزاد روز پنجشنبه در نشست ستاد ساماندهی زائران اربعین حسینی (ع) که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: بخشی از فعالیت های ستاد ساماندهی در داخل استان برای زائران و بخشی دیگر نیز در مرزها و به شکل برون مرزی صورت گرفته است.
وی افزود: به شهرداری های در مسیر زائران ابلاغ شده است که برای خدمات رسانی به زوار آمادگی داشته باشند و در مرز مهران و خسروی نیز خدمات استان را فعال کرده ایم.
فرخزاد ادامه داد: فعالیت های پشتیبانی استان درستادهای مردمی و فعالیت های اداری به عنوان معین استان ایلام آغاز شده و نماینده مقیم استان برای هماهنگی ها و ارتباطات لازم در عراق مستقر شده است.

**زائران حسینی بدون مجوزهای قانونی به مرز حرکت نکنند
مدیر کل امنیتی و انتظامی استان قزوین نیز در این نشست گفت: زائران حسینی (ع) بدون مجوزهای قانونی به مرز حرکت نکنند چون با هرگونه تخطی از قانون به شدت برخورد خواهد شد.
یوسف جهانی پور افزود: اقدامات دستگاه ها تا پایان مراسم اربعین این کنگره بی نظیر جهانی ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم و اضطرار جلسات فوری تشکیل خواهد شد.
وی اضافه کرد: باید هشدار دهیم که لازم است مشتاقان اربعین حسینی (ع) قانونی عمل کنند و بدون مجوز به سوی مرزها اعزام نشوند.
جهانی پور افزود:زائران حسینی (ع) اگر بخواهند از معبرهای غیرقانونی از کشور خارج شوند علاوه بر خطرات مین به شدت توسط نیروهای عراقی با آنها برخورد خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از رسانه ملی و اصحاب رسانه ادامه داد: در یک ماه گذشته اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خوبی در زمینه اربعین حسینی توسط رسانه ها صورت گرفت و اکنون رسالت آنها بیش از پیش خواهد بود.
در ادامه این جلسه اعضای کمیته ها و کارگروها به ارائه گزارش پرداختند.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.