به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در نشست ستاد ساماندهی اربعین حسینی (ع) که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: باید اطلاع رسانی به زائران در این ایام جدی تر در دستور کار قرار گیرد تا مردم گرفتار ویزاهای جعلی و مشکلات دیگر نشوند.
وی اضافه کرد: باید نذورات و کمک های مردمی و اقلام دستگاه ها تنها به ستاد بازسازی عتبات عالیات یا ستاد مردمی تحویل شود تا شاهد سوء استفاده های احتمالی نباشیم.
استاندار قزوین افزود: برخی دشمنان ممکن است با ورود به میان راهپیمایان مشکلات و خطراتی را برای زائران ایجاد کنند که باید با توجیه مدیران و مسئولان کاروان ها در این خصوص هشدارها و اطلاعات تامینی لازم داده شود.
وی همچنین با اشاره به حمل و نقل زائران، افزود: باید با تمهیدهای لازم مشتاقان حسینی در هنگام بازگشت از کربلای معلا نباید با مشکل کمبود وسیله نقلیه برای رسیدن به استان و زادگاه خود روبرو شوند.
زاهدی افزود: جمعیت زیادی در این چند روزه در اربعین حاضر می شوند و باید در خصوص سرایت بیماری های واگیردار به داخل کشور باید مراقبت بیشتری شود.
وی خاطر نشان کرد: در پایان اربعین باید ارزیابی عملکرد دستگاه ها را در دستور کار قرار دهیم تا نقاط ضعف را برای سالهای آینده رفع کنیم.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.