به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان قطارشهری اصفهان روز یکشنبه به نقل از 'جواد شعرباف' افزود: قرار است که در آینده نزدیک و با راه‌اندازی کامل تونل شرقی قطارشهری اصفهان تا ایستگاه آزادی، این سرفاصله به 15 دقیقه و پس از آن به 10 دقیقه کاهش یابد تا مردم اصفهان، بهره کامل را از قطارشهری این کلانشهر ببرند.
وی اضافه کرد: در راستای ایجاد زمینه برای افزایش بهره‌ برداری از این وسیله نقلیه عمومی، زمان بهره ‌برداری از قطار شهری اصفهان نیز به 13 ساعت در روز افزایش یافته است و از ساعت 6:30 تا 19:30 به شهروندان خدمت ‌رسانی می شود.
مشاور عالی شهردار اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در ماه‌ های گذشته برای انجام امور فرهنگی، برنامه های خوبی از جمله طرح بفرمایید مترو، تورهای آموزشی رایگان متروگردی، برنامه ‌های فرهنگی همه ‌جانبه، آموزش شهروندی به مدارس، افزایش تعاملات و ارتباطات با مردم در شبکه‌های اجتماعی اجرا شده است.
وی خاطرنشان کرد: با رویکرد مثبت شورای شهر و مدیریت شهری اصفهان، تلاش می‌کنیم که در سالجاری، اقدام های خوبی در زمینه شروع عملیات خط 2قطارشهری اصفهان انجام شود تا مردم اصفهان به داشتن شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری نزدیک شوند.
با بهره‌برداری مرحله اول، دوم و بخش نخست مرحله سوم خط یک قطارشهری اصفهان، هم‌ اکنون 16 کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس تا آزادی در حال بهره ‌برداری و استفاده شهروندان است.
خط یک قطارشهری اصفهان از ایستگاه قدس آغاز می‌شود و با عبور از ایستگاه‌های بهارستان، گلستان، شهید مفتح، شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهید چمران، شهید باهنر و شهدا و تختی، هم‌اکنون در ایستگاه‌های سی و سه پل، شریعتی و آزادی نیز به شهروندان عزیز خدمت‌ رسانی می‌ کند.
قرار است که تا پایان سال 96، بخش دیگری از قطارشهری اصفهان با بهره‌برداری از ایستگاه‌های باقیمانده تکمیل و تا پایان سال ایستگاه‌های باقیمانده تا ترمینال صفه اصفهان به بهره‌برداری برسد.
د/ 7153 / 2093 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.