به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آرش مرادی در بیان جزئیات این خبر، افزود: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی بوئین زهرا پس از اظهارات مرد کشاورزی مبنی بر مشاهده استخوان های یک انسان هنگام لایروبی و احیای چاه قنات قدیمی در اراضی کشاورزی، بلافاصله در محل حاضر شدند.
وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران و مقام قضائی در محل، بقایای جسد جمع آوری و پرونده اولیه در این زمینه تشکیل شد، اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش خود را برای شناسایی جسد مجهول الهویه آغاز و در تحقیق های اولیه از افراد قدیمی روستای محل کشف جسد، سرنخ هایی از مفقودی زنی متاهل و 32 ساله در سال 59 به دست آمد.
سرهنگ مرادی ادامه داد: پس از مفقودی زن یاد شده در سال 59 و راهنمایی و همکاری شاهدان مبنی بر قتل وی توسط همسر و رها کردن جسد در قنات، تلاش غواصان جهت جست و جوی جسد به علت زیاد بودن آب در آن زمان بی نتیجه ماند.
به گفته رئیس پلیس آگاهی استان، در سال 59 همسر زن مفقود شده به اتهام قتل و با صدور حکم دادگاه روانه زندان و پس از تحمل چند سال حبس آزاد و در سال 80 نیز فوت می کند.
سرهنگ مرادی به تکمیل تحقیقات پلیس در این رابطه اشاره و افزود: بقایای جسد کشف شده که به علت وجود اختلاف بر سر املاک کشاورزی و توسط همسرش روی داده بود، تحویل خانواده اش شد.

*** رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف 20 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک خبر داد و گفت: در این رابطه 2 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.
سرهنگ بیژن خدایی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین - زنجان به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو متوقف شده 20 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به نحو ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و در این رابطه نیز 2 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان تحویل داده شدند.
سرهنگ خدایی ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با موادمخدر، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع موادمخدر را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
8054/ 6012 خبرنگار: رضا اسدی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.