رئیس زندان مرکزی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از نجات و رهایی 2 قاتل از پای چوبه دار خبرداد و اظهارداشت: با گذشت اولیاء دم و تلاش مسئولان، در زندان مرکزی یاسوج دو قاتل از قصاص در پای چوبه دار نجات یافتند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " حسن رحیمی " در نشستی با خبرنگاران گفت: خانواده‌های مقتولان در یاسوج به‌مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت و از سویی نزدیکی به ماه محرم با گذشتی که از خود نشان دادند دو نفر زندانی در زندان مرکزی یاسوج را از قصاص نجات داده و به آنها زندگی دوباره ای بخشیدند.

وی افزود: زندانی به نام "م .آ " که به جرم قتل نفس مدت هفت سال و " خ . ح " زندانی دیگر که مدت شش سال به همین جرم در زندان به‌سر می برند با مداخله، پیگیری و نشست با خانواده‌های طرفین از طریق شورای حل اختلاف در دفتر رئیس زندان و منازل آنان پس از رضایت خانواده‌های شاکی از چوبه دار نجات یافته و به کانون خانواده خود باز خواهند گشت.

رحیمی با تقدیر از گذشت خانواده های مقتولان در یاسوج، خاطرنشان کرد: امیدواریم هیچگاه شاهد رخ دادن صحنه قتل و یا اعدام نباشیم.

رئیس زندان مرکزی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مردم این استان خواست فضا و بستر آرامش اجتماعی را برای خود فراهم سازند و با سعه صدر در کنارهمدیگر زندگی کنند.

 

 

     

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.