محمد مشهدی آقایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور این تیم در لیگ برتر به حمایت و توجه همه مسئولان استان نیاز داشت چرا که شرکت سپهر الکتریک به تنهایی ازعهده تامین هزینه های حضور در مسابقات بر نمی آمد.
وی اضافه کرد: استاندار سابق قزوین نشست هایی برای حمایت از این تیم ترتیب داده بود و در این خصوص برنامه ریزی هایی صورت گرفت که در نهایت بی نتیجه باقی ماند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه انصراف پیش از آغاز مسابقات به سود نماینده قزوین بود، ادامه داد: تیم سپهرالکتریک اگر وارد مسابقات لیگ برتر می شد و در این مرحله انصراف خود را اعلام می کرد وضعیت بسیار بدتر می شد.
این مسئول ورزشی به تنگناهای حضور سپهرالکتریک در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: حضور در لیگ برترباشگاه های کشور در رشته ای چون والیبال یک فعالیت حرفه ای ورزشی محسوب می شود و نیازمند برنامه ریزی دقیق و سرمایه گذاری قابل توجه است و از سوی دیگر نمی توان بودجه دولت را برای یک تیم خصوصی هزینه کرد.
مشهدی آقایی افزود: استان قزوین در زمینه والیبال از دیرباز استعداد و علاقمندی زیادی داشته و دارد و امیدواریم تیم هایی مانند آبگینه که با سرمایه گذاری خود تا مراحل بالا پیش رفتند دوباره در استان متولد شوند.

**قزوین در دسته یک والیبال نماینده خواهد داشت
دبیر هیات والیبال استان قزوین نیز با اشاره به کناره گیری تیم والیبال سپهرالکتریک از لیگ برتر باشگاه های کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای آنکه در لیگ والیبال کشور حضور داشته باشیم به زودی تیمی در دسته یک خواهیم داشت.
اسدالله شاهمرادزاده افزود: هیات والیبال برای رشد و ارتقای تیم سپهرالکتریک از لیگ کارگری تا لیگ برتر زحمات و هزینه های زیادی را متقبل شد و امیدوار بودیم با حمایت مسئولان این تیم را در لیگ برتر ببینیم که متاسفانه این اتفاق محقق نشد.
وی ادامه داد: مسئولان استان در نشست های متعدد قول های مساعدی را برای حمایت مادی ومعنوی از این تیم دادند اما متاسفانه چون هیچ یکی از این وعده ها عملی نشد تیم سپهرالکتریک انصراف خود را از حضور در لیگ برتر اعلام کرد.
تیم والیبال سپهرالکتریک‌ قزوین سال قبل با بازی‌های درخشان خود توانسته بود جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.
مشکلات مالی و حمایت نکردن از تیم بومی سپهرالکتریک منجر به انصراف سپهرالکتریک‌ از حضور در لیگ ‌برتر و 10 ساله شدن حسرت حضور قزوین در این لیگ شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.