جهانبخش شکری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کشتی کرمانشاه از دیرباز یکی از قطب های کشتی در ایران بوده و قهرمانان و چهره های مطرح زیادی را به ورزش کشور تحویل داده است.
وی با بیان اینکه یکی از سیاست های خانه صنعت و معدن هماهنگی بین واحدهای صنعتی و تولید استان است، گفت: تعامل ورزش و بخش صنعتی می تواند به یک بازی برد - برد تبدیل شود و گامی در راستای تقویت هر دو بخش باشد.
شکری ادامه داد: مسابقات اخیر جام جهانی کشتی که به میزبانی کرمانشاه و در میان استقبال بسیار پرشور هواداران کرمانشاهی برگزار شد به خوبی عشق و علاقه مردم این دیار به رشته کشتی را نشان داد.
رئیس خانه صنعت و معدن استان یادآوری کرد: مطمئنا حضور کرمانشاه در لیگ برتر کشتی می تواند هزاران جوان علاقه مند را به سالن مسابقات بکشاند و زمینه ای برای شور و نشاط آن ها را فراهم کند به همین دلیل همه باید کمک کنیم تا شرایط حضور تیم استان در این رقابت ها فراهم شود.
وی گفت: کرمانشاه هم اکنون سه پتروشیمی فعال دارد که اگر هر کدام آن ها تنها مبلغ 2 میلیارد ریال کمک کنند می توانیم شاهد تیمداری کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر باشیم.
شکری در عین حال به مشکلات مالی واحدهای صنعتی و تولیدی استان نیز اشاره کرد و گفت: با این حال موضوع تیمداری کرمانشاه در لیگ برتر کشتی را با جدیت و با همراهی رئیس و مسئولان هیات دنبال می کنیم و امیدوارم به نتیجه برسیم.
رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور قرار است از هفته اول اردیبهشت با حضور 6 تیم آغاز شود و سایر استان های متقاضی تا روز 27 فروردین فرصت دارند تا برای حضور در این رقابت ها به صورت کتبی اعلام آمادگی کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.