رسول قلی زاده عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل تاکنون 3میلیارد ریال با مساعدت مسئولان به این تیم تزریق شده که توانستیم تنها 20درصد قراردادها را پرداخت کنیم.
وی ادامه داد: اگر وضعیت مالی تیم با این شرایط پیش برود امکان حضور در مسابقاتی که میزبان آنها فاصله زیادی تا شهر مقدس قم دارند مانند بندرعباس، شیراز، مشهد مقدس و غیره برای ما مقدور نیست.
قلی زاده بیان داشت: تیم آتلیه طهران قم بیشتر از حد انتظار خوب ظاهر شده و اکنون در رده های بالای جدول رده بندی قرار دارد، در حالی که ما برنامه ای برای قهرمانی در مسابقات امسال نداشتیم و تنها دنبال قرارگرفتن در میانه جدول بودیم.
وی گفت: هنوز حامی مالی برای این تیم پیدا نشده و بیم آن وجود دارد که تیم از این شرایط خوب فعلی، وارد حاشیه شود.
قلی زاده خاطرنشان کرد: تیم آتلیه طهران تماشاگران قمی را با فوتسال آشتی داده و در هر بازی حدود یک هزار و 500 تماشاگر وارد سالن می شوند.
وی ادامه داد: تیم های قم با این مشکلات مالی با تیم های قدرتمند و صنعتی کشور رقابت می کنند و باید فوتسال قم بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.
تیم فوتسال آتلیه طهران قم با کسب 18 امتیاز در رده چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار دارد. این تیم اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند و برخلاف تیم قدیمی فوتسال قم که اکنون با 2 امتیاز در قعر جدول قرار دارد، از وضعیت مناسبی برخوردار می باشد.
7401/ 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.