به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در نشست برسی وضعیت اعتبارات استانی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی افزود:موضوع مسکن یکی از اصلی ترین مسائل پیش روی دولت است.
وی افزود: باید اعطای تسهیلات لازم در مناطق روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر سرعت بیشتری بگیرد تا انگیزه لازم برای رونق نوسازی و بهسازی منازل مسکونی ایجاد شود.
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار کرد: از سه هزار فقره وام سهمیه استان یکهزارو 266 فقره معادل چهل دو درصد در 6 ماهه نخست امسال ابلاغ شده و در مرحله تکمیل مدارک بانکی است
این مقام مسئول بیان کرد:از این تعداد 937 فقره انعقاد قرار شده و در نوبت پرداخت قرار دارند که معادل 74 درصد سهمیه ابلاغی است
وی افزود:بانکها موظف شدند تا پایان آبان ماه سال جاری نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت تسیهلات گام های اساسی برداشته و این تسهیلات را به بخش مسکن روستایی تزریق نمایند ودر همین رابطه طی روزهای اخیر مکاتباتی با 6 بانک عامل انجام شده است.
حبیبی اضافه کرد: بیشترین پرداختی در این زمینه به ترتیب مربوط به بانکهای مسکن با 207 فقره، تجارت با 181 فقره، رفاه با 169 فقره و صادرات با 151 فقره است.
6012/6104 خبرنگار:ناصر نیلی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.