سرهنگ محمدرضا محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه حضور خیل عزاداران حسینی در خیابان ها و معابر مرکزی شهر در روزهای تاسوعا و عاشورا و حرکت دسته های عزاداری، پلیس در این روزها محدودیت های ترافیکی خاصی را در برخی از نقاط شهر قزوین جهت ایجاد رفاه حال شهروندان، به خصوص هیات ها و دسته های عزاداری و عبور و مروز ایمن آنان به مورد اجرا گذاشته است.
وی اظهارکرد: پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین برای امروز تاسوعا و فردا عاشورا محدودیت های ترافیکی خود را از سه راهی شهربانی به سمت تقاطع خیابان شهدا، تقاطع خیابان شهدا به سه راهی شهربانی و تمامی مسیرهای منتهی به خیابان شهدا با مسدود ساختن این نقاط اجرا گذاشته است.
به گفته سرهنگ محمدی، در این 2 روز همچنین تقاطع خیابان نادری به سمت میدان آزادی(سبزه میدان)، تقاطع بازار به سمت میدان آزادی، تقاطع خیابان شهید انصاری به سه راهی شهربانی، میدان تهران قدیم به سمت خیابان شهدا، تقاطع مولوی-منتظری به سمت امامزاده حسین (ع) و در نهایت تمامی مسیرهای منتهی به امامزاده حسین (ع) مسدود هستند.
رئیس پلیس راهور استان قزوین خاطرنشان کرد: پلیس همچنین در مسیر تردد دسته های عزاداری سطح شهر در صورت نیاز با اعمال برخی از محدودیت های ترافیکی و پس از عبور این هیات ها و دسته ها از محل های مورد نظر اقدام به بازگشایی معابر جهت تردد خودروها می می کند.
به گفته این مسئول انتظامی، نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در سطح شهر با حضور فیزیکی خود در مسیرهای حرکت دسته های عزاداری سعی در ایجاد تسهیل در امر تردد خودروها با کمترین مشکل و رفاه حال شهروندان می کنند.
وی از رانندگان خواست تا به منظور حفظ حرمت هیات های مذهبی و عزاداران حسینی سعی کنند ضمن خودداری از ورود به محدوده های ترافیکی، از آوردن وسیله نقلیه در این 2 روز تا حد ممکن خودداری کنند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.