به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علی صفری در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد ساماندهی تسهیلات محرم و ستاد بازگشایی مدارس که با حضور معاونان، مدیران مناطق، مدیران عامل و سایر مسوولان مربوطه شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: باید تلاش شود تا مدیریت شهری قزوین بتواند در ایام محرم و روز بازگشایی مدارس به شکل شایسته و قابل انتظار به شهروندان خدمات ارائه دهد.
وی با قدردانی از زحمات مسئولان و کارکنان شهرداری قزوین در برگزاری آئین‌های مربوط به روز قزوین، عید قربان و غدیر، گفت: شهرداری قزوین توانست با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و بسیج امکانات خود به شکل مطلوبی در این ایام به شهروندان خود خدمات ارائه کند.
صفری اظهار کرد: در ایام محرم نیز باید تلاش شود به مساله بهداشت و سلامت شهروندان و نظافت شهر توجه ویژه شود تا نگرانی در این زمینه ها نداشته باشیم.
صفری تصریح کرد: باید در زمینه استقرار سطل زباله‌ها در مسیرهای پر ازدحام در ایام محرم برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد تا شهروندان در این خصوص به مشکلی برخورد نکنند و شاهد کثیفی و آلودگی شهر نباشیم.
سرپرست شهرداری قزوین اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم ارائه خدمات از سوی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و معاونت ترافیک نیز در ایام مطلوب و رضایت بخش باشد.
وی با تاکید بر آماده سازی شهر در ایام محرم و سیاه پوش کردن فضاهای عمومی،گفت: باید به گونه‌ای شهر قزوین برای ایام محرم فضاسازی شود که شکوه محرم بیش از گذشته نمایان باشد.
صفری با تاکید بر همکاری و همراهی همه مسئولان و کارکنان شهرداری در ارائه خدمات مطلوب در ایام محرم و بازگشایی مدارس به شهروندان،گفت: توجه ویژه به وضعیت آسفالت اطراف محله دباغان و امام زاده حسین(ع) در این ایام باید مورد توجه قرار بگیرد.
7389*3013
خبرنگار : نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.