سعید احمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند تحقیقات از هویت این نوزاد همچنان ادامه دارد و پس از انجام کالبدگشایی و آزمایشات سم شناسی شاید بتوانیم با اعلام نظر اولیه پزشکی قانونی در این رابطه به نتیجه مشخصی برسیم.
وی اضافه کرد:با توجه به فساد نعشی جسد انجام آزمایشات قدری پیچیده بوده و آزمایش DNA نیز مستلزم مراجعه فردی از خانواده این نوزاد است که متاسفانه هنوز کسی برای این موضوع مراجعه نکرده است.
احمدزاده در ادامه به پرونده فوت سه نفر در منزلی در شهرستان آبیک که برای یافتن گنج در چاه گرفتار شده و به کام مرگ کشیده شدند اشاره کرد و گفت: ادعاهای مطرح شده از سوی متهم این پرونده مبنی بر تاریخی بودن مکان مورد نظر از سوی میراث فرهنپگی و گردشگری رد شده و روند تحقیقات و بازپرسی از متهم همچنان ادامه دارد.
احمدزاده افزود: در این پرونده نیز نظر قطعی پزشکی قانونی نسبت به فوت این سه نفر اعلام نشده و متهم همچنان در بازداشت و تحت نظر است.
وی ادامه داد: در این پرونده که حادثه آن اوایل هفته گذشته اتفاق افتادریال صاحب یک خانه با ورود به کلانتری آبیک به همراه سه جنازه مدعی شده بود که پیش از آن که فرزند بیمارش جان بسپارد رمالی به وی گفته بوده که در خانه شما گنجی وجود داد و این فرد هم پس از فوت فرزند خود ماجرا را برای برادر خود تعریف کرده و برادرش نیز همراه 2 تن از دوستانش مشغول حفاری در منزل وی می شوند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: در این قضیه به دلیل حفاری های غیرکارشناسانه در مجاورت چاه فاضلاب، گودال حفر شده نشست کرده و با سقوط نفر اول به درون چاه نفرات بعدی نیز که برای نجات وی وارد عمل شده بودند، جان خود را از دست می دهند.
وی در پایان گفت: جستجو برای یافتن رمالی که متهم در اظهارات خود به او اشاره کرده نیز در حال انجام است.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.