عطا ناوکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پسر بچه به نام امیرحافظ بامری از اهالی روستای چاه بهمن در بخش جازموریان در 80 کیلومتری شهرستان رودبار جنوب است.
وی تصریح کرد: فرد گمشده که ظهر روز پنج شنبه ( 16 شهریورماه) به همراه سایر اعضای خانواده به قصد شنا کردن در آبگرم گاوچاران در 125 کیلومتری رودبار جنوب رفته بودند که هنگام توقف خانواده در محل آبگرم، از سایر همراهان خود جدا شده و مفقود می شود.
وی عنوان کرد: عملیات جستجو خانواده و اهالی روستا تا اواخر پنج شنبه شب بی نتیجه می ماند و در نهایت به نیروهای انتظامی اطلاع می دهند.
فرماندار رودبار جنوب یادآور شد: براساس برنامه ریزی های انجام شده و ارتباط با مرکز استان و شهرستان های همجوار، عملیات جستجو به صورت گسترده از ساعت پنج بامداد روز جمعه با حضور بیش از 400 نفر آغاز شد.
وی اضافه کرد: این گروه 400 نفره شامل نیروهای امدادی هلال احمر، یگان تکاوری، بسیج و نیروی مردمی و با استفاده از یک قلاده سگ زنده یاب و با نظارت مستقیم فرماندار در حال جستجو می باشند.
وی بیان کرد: تمامی مکان ها و مناطقی که احتمال وجود فرد گمشده را داشت؛ تا به امروز مورد جستجو قرار گرفت و اثری از این پسر بچه نبود، اما کماکان پیگیر بدست آوردن اطلاعات جدید جهت دستیابی به وضعیت زنده بودن یا فوت شدن فرد مفقودی هستیم.
ناوکی از حضور چشمگیر و خودجوش مردم وهمت بلند اهالی روستاهای دهستان کوهستان مبنی بر همکاری در جهت جستجو تقدیر کرد و گفت: همراهی و مساعدت مردم همیشه گره گشای مشکلات بوده است.
شهرستان رودبار جنوب با 13 هزارو 200 کیلومتر مربع و 105 هزارو 992 نفر جمعیت در333 کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: روح اله صائب *
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.