فهیمه لزگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مشمولان سهام عدالت توصیه می شود تا هرچه سریع تر برای ارائه شماره شبای بانکی خود به سامانه www.samanese.irمراجعه کنند.
به گفته وی، مشمولانی که تا پایان شهریورماه جاری اقدام به اعلام شماره شبای خود نکنند حق آنها برای دریافت سود سهام عدالت همچنان باقی می ماند اما دریافت آن با تاخیر صورت می پذیرد.
لزگی با اشاره به اینکه مشمولان سهام عدالت باید با مراجعه به شعب بانک های عامل، استفاده از دستگاه های خودپرداز، اینترنت بانک و یا تلفن بانک شماره شبا برای حساب خود دریافت کنند، یادآور شد: مشمولان سهام عدالت باید برای هر یک از افراد خانوار خود اقدام به ثبت جداگانه شماره حساب شبا کنند زیرا سود سهام جداگانه به حساب افراد واریز می شود.
وی، تعداد مشمولان دریافت سهام عدالت در استان قزوین را 765 هزار و 531 نفر معادل 61.6 درصد جمعیت استان دانست و گفت: میزان سهم شهرستان ها از کل مشمولان این طرح به لحاظ جمعیت در شهرستان قزوین 47.1 درصد، تاکستان 15.2، بوئین زهرا 16.5، البرز 12.4 و آبیک 8.7 درصد است.
معاون اقتصادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه تا پایان سال 94 برای خانوارهای زیر پنج نفر ارزش سهام تصفیه شده از محل سود هر یک به میزان پنج میلیون و 330 هزار ریال بوده است،افزود: افرادی که مایل به رساندن سهم خود به میزان از پیش تعیین شده یعنی 10 میلیون ریال هستند، می توانند با دریافت قبض از سامانه samanese.ir و مراجعه به شعب بانک ملی، مابقی آن را به هر میزان که مایل بودند، واریز کنند.
وی در پایان گفت: افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد هستند نیازی به واریز مابقی وجه سهام خود را ندارند زیرا پیش از این از تخفیف 50 درصدی از سوی دولت برخوردار بوده اند.
برای آگاهی از آخرین خبرهای قزوین و گزیده اخبار ایران و جهان کانال ایرنا قزوین به نشانی https://t.me/irnaqazvinn و اینستاگرام ایرنا قزوین به نشانی https://www.instagram.com/irnaqazvinn را دنبال کنید.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.