به گزارش ایرنا، اکبر اسکندری نژاد شامگاه چهارشنبه در هفتمین جشنواره صنعت چاپ قزوین و آئین تجلیل از فعالان عرصه چاپ استان افزود: روزنامه های مکتوب،مجله ها و نشریه ها همزاد چاپ هستند و قدمت این صنعت به سابقه فکر و فرهنگ باز می گردد و رشد سریع و همزمان آن با سایر علوم سبب شد تا امروز صنعت چاپ به عنوان یکی از صنایع تخصصی در کشور تبدیل شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: اگرچه جشنواره زمانی مناسب برای تقدیر از برگزیدگان در عرصه های مختلف است اما امیدواریم برگزاری آن سبب ارائه نظرات و انتقادات موجود در این حوزه شود تا با ایجاد کارگروهی بتوان برای حل مشکلات صنعتگران این بخش تلاش کرد.
اسکندری نژاد ادامه داد: رفع مشکلات فعالان صنعت چاپ از گذشته در دستور کار برنامه های ما قرار داشته است ولی تا زمانی که با فعالین این عرصه از نزدیک ارتباط نداشته باشیم نمی توانیم به معنای واقعی کلمه مشکلات و دغدغه های این صنعت را درک کرده و برای رفع آن تلاش و برنامه ریزی کنیم.
وی اضافه کرد: امیدواریم این جشنواره فرصت مناسبی برای رفع مشکلات فعالان این صنعت در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم با برنامه ریزی و ارائه نظرات دست اندرکاران این حوزه در مسیر رفع این مشکلات قدم برداریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره از برگزیدگان و پیشکسوتان این صنعت تقدیر به عمل خواهد آمد و امیدواریم بتوانیم از تجربیات و تخصص این افراد در این صنعت بهره گیری کنیم.
در پایان این مراسم از فعالان صنعت چاپ از جمله سه پیشکسوت، پنج مدیر نمونه و 37 نفر از فعالان حوزه چاپ استان قزوین تجلیل شد.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.