به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سید مهدی کاظمی در نخستین نشست هماهنگی تشکیل این کمیته افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، تمهیداتی برای تامین رفاه دانش آموزان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.
وی، مدیریت یکپارچه و هماهنگ برای انجام برنامه‌های مورد نیاز به منظور استقبال از مهر را در دستور کار این کمیته دانست و افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیران شهرداری، پلیس راهور و دیگر مسئولان برگزار شد، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آمادگی کامل برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و هر گونه بحران در ایام بازگشایی مدارس را اعلام کرده است.
کاظمی اظهار کرد: نصب بیلبوردها و بنرهای آموزشی در زمان بازگشایی مدارس و زیباسازی دیوارهای مدارس از جمله اقدامات سازمان زیباسازی در ایام باز گشایی مدارس خواهد بود.
وی، تسهیل در عبور و مرور و کاهش و روان سازی ترافیک خیابان های پرتردد در زمان بازگشایی مدارس را از جمله اقدام های مورد نظر سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری عنوان کرد و افزود: رنگ آمیزی خط عابر پیاده در تقاطع ها و جلوی مدارس، بازدید و سرویس و شستشوی تابلوهای راهنمایی مسیر ها،علائم ترافیکی و چراغ های راهنمایی شهر، تجهیز مدارس به لوازم همیاران پلیس،راه‌اندازی عابر یار در تقاطع ها برای آموزش عملی فرهنگ عمومی ترافیک و بررسی نواقص موجود در مسیرهای دوچرخه سواری و ایمن سازی ویژه آن برای تردد دانش آموزان بر عهده سازمان حمل و نقل ترافیک خواهد بود.
کاظمی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای حضور مدیران شهرداری در مدارس جهت تبیین اهداف شهرداری و ارائه آموزش های لازم از دیگر مسائلی است که آنرا در کمیته استقبال از مهر اجرا می کنیم.
وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی نهادهای ذیربط گام موثری برای رفاه حال دانش آموزان در ایام بازگشایی مدارس برداریم.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.