به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در این مراسم گفت: به دلیل استقرار ایستگاه شماره سه پلیس راهور در کانکس، پروژه احداث ساختمان برای این ایستگاه بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته بین سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین و پلیس راهور شهرستان قزوین در دستورکار سازمان قرار گرفت.
سعید جهانگیری در پایان با اشاره به جزئیات پروژه مذکور اظهار کرد: ساختمان ایستگاه شماره سه پلیس راهور به مساحت 65 مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده و به پلیس راهور شهرستان قزوین تحویل داده شد.
محل دقیق استقرار ایستگاه شماره 3 پلیس راهور در ضلع شمال غربی بلوار امام خمینی(ره) جنب پارکینگ دانشگاه امام خمینی(ره) است.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین در مراسم عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در ناحیه مینودر این منطقه با اعتبار پنج میلیارد ریال گفت: احداث چمن مصنوعی در ناحیه مینودر واقع در پشت استخر نور در سال جاری در برنامه کاری این مجموعه قرار گرفته است.
کیومرث فدائی‌فر با بیان اینکه پیش بینی می‌شود اعتبار این پروژه تا 10 میلیارد ریال افزایش پیدا کند،گفت: این زمین در مساحتی به وسعت یک هزار و 700 مترمربع احداث خواهد شد و تا هفت ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
این مسئول گفت:این پروژه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان به خصوص جوانان شهر احداث خواهد شد و در اجرای آن سعی مس شود از بهترین و مرغوبترین نوع از اجناس مصرفی استفاده شود.
وی در پایان با اشاره به تعدادی از مزیت‌های چمن مصنوعی از جمله طول عمر بیشتر، احتیاج به نگهداری کمتر و مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی نسبت به چمن های طبیعی، گفت: این زمین دارای ساختمان اداری، سرویس بهداشتی و 100مترمربع رخکن و 800مترمربع چمن مصنوعی خواهد بود.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.