مسعود بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به آمار شغل های ایجاد شده در بخش تعاونی ها طی سال قبل و امسال اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 899 فقره و در پنج ماهه اول سال جاری نیز 410 شغل توسط تعاونی های فعال استان ایجاد شده است.
وی در ادامه از اجرای طرح روستا تعاون در استان قزوین خبر داد و افزود: این طرح در راستای شناخت مزیت های اشتغالزایی در مناطق روستایی به عنوان یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید در حوزه اشتغال زایی و تقویت تعاونی ها از امسال اجرا می شود.
این مسئول اضافه کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در قالب این طرح به دنبال آن است با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش به تغییر نگرش جامعه روستایی نسبت به حوزه کار و تعاونی کمک کند.
بابایی، کارآفرینی و کاهش آسیب های اجتماعی را یکی از مامویت های مهم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: در قرآن کریم نیز به جهت همین اهداف مقدس است که بر تعاون تاکید ویژه ای شده و آن را با تقوا و نیکوکاری برابر دانسته است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در ادامه از افتتاح پنج طرح خدماتی در هفته تعاون خبر داد و افزود:این طرح ها با اشتغال‌زایی 61 نفربا بیش از 320 میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح می‌شود.
13تا 19شهریور ماه به عنوان هفته تعاون نام گذاری شده است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.