به گزارش ایرنا، کامران لشگری عصر شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: از چهار هزار و 733 مورد تسهیلات ارائه شده سرمایه ثابت در کشور در راستای اجرای طرح رونق تولید، 248 مورد مربوط به استان قزوین بوده که جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از یک هزار و 24 فقره ثبت نام در سامانه بهین یاب استان 756 مورد آن مربوط به بخش صنعت بوده، اضافه کرد: 241 مورد درخواست برای طرح های نیمه تمام بالای 60 درصد فیزیکی تاکنون در سامانه بهین یاب ثبت نام شده اما تاکنون برای طرح های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امکان ثبت نام در این سامانه مهیا نشده است.
لشگری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امسال از یک هزار و 24 واحد و واحد متقاضی بخش صنعت و کشاورزی استان که در سامانه بهین یاب جهت دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند، تاکنون پاسخ استعلام 344 فقره در بخش کشاورزی و 406 فقره در بخش صنعت مثبت بوده است.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان با اشاره به ثبت نام تسهیلات رونق تولید از سوی 410 معدن کشور، گفت: 30 فقره از این تعداد مربوط به استان قزوین بوده که توانسته رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.
بهین یاب بخشی از تسهیلات طرح رونق تولید است که به واحدها و طرح های تولیدی صنعتی و کشاورزی متقاضی که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده و واجد شرایط هستند، ارایه می شود.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.