به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی به همراه اعضای شورای تامین استان با حضور در منزل شهید فرشاد رمزی ضمن دیدار با خانواده این شهید در سخنانی گفت: دیدار مدیران با خانواده های شهدا فرصتی برای تقویت روحیه و کسب فیض های معنوی است تا بتوانیم زندگی خود را با توان بیشتری در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب و مردم ادامه دهیم.
وی اضافه کرد: خانواده شهدا، نور چشم نظام‌ و ملت هستند و مدیران و آحاد جامعه قدردان فداکاری‌های آنان بوده و و تا ابد ایثار و گذشت این خانواده ها را فراموش نخواهند کرد.
استاندار قزوین با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهیدان، انگیزه مسئولان را برای خدمت رسانی به مردم بیشتر می کند،تصریح کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه دهنده راه آنها و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.
وی، اقتدار امروز ایران را مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی این عزیزان در جبهه های نبرد حق علیه باطل دانست و تصریح کرد: اگر امروز ایران مقتدرانه در دنیا به پیش می رود به برکت خون پاک شهدا و جانفشانی ایثارگرانی است که همه هستی خود را در راه مهین اسلامی نثار کردند.
سرباز شهید فرشاد رمزی متولد سال 76 و ساکن استان قزوین بود که هفته پیش در جریان درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در مرز های غربی کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهر وی پس از استقبال پرشور و گسترده مردم 13 تیرماه در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده شد.
استان قزوین سه هزار شهید سرافراز را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.