به گزارش ایرنا به نقل روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از طرح زیرسازی و جدول گذاری شهرک صنعتی قزوین (کوهین)، افزود: اجرای زیرساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از رسالت های مهم این شرکت است و براساس نیاز و برنامه های عملیاتی مصوب شهرک ها و نواحی صنعتی،پروژه های عمرانی برنامه ریزی و اجرا می شود.
وی با اشاره به سرمایه گذاری در طرح های عمرانی شهرک های صنعتی استان در سال گذشته،گفت: در سال قبل 230 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی توسط این شرکت هزینه شد که این رقم در سال جاری به 250 میلیارد ریال افزایش می یابد و شامل اجرای پروژه هایی چون زیرسازی و آسفالت معابر، ایجاد شبکه روشنایی، پست برق، شبکه گاز، تصفیه خانه و فضای سبز می شود.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در ادامه گفت: با توجه به موقعیت مناسب شهرک صنعتی قزوین و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در این شهرک بلافاصله عملیات اجرایی پروژه زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارهای و خیابانهای اصلی شهرک با 17 میلیارد ریال آغاز شده است.
خانپور از سرمایه گذاری 23 میلیاردی در شهرک صنعتی قزوین (کوهین) در 2 سال اخیر خبر داد و گفت: این مقدار اعتبار صرف تملک زمین و اجرای طرح های زیربنایی و روبنایی و سایر فعالیت های عمرانی شده است.
شهرک صنعتی قزوین (کوهین) با 100 هکتار مساحت در کیلومتر 30 آزاد راه قزوین – رشت واقع شده است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.