به گزارش ایرنا، سالار قاسمی سه شنبه شب در دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در استانداری برگزار شد،افزود: با بحران جدی کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم با این وجود با تغییر کاربری زمین های آموزشی روبرو هستیم و در این خصوص انتقاد داریم.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: مشکل دیگر در این زمینه آن است که ثبت اسناد نیز در واگذاری این زمین ها کاربری آموزشی را در هنگام ثبت سند قید نمی کند.
قاسمی ادامه داد:انتظار داریم حالا که نیازهای ما از سوی مسئولان استانی برآورده نمی شود حداقل حق مان را از ما نگیرند.
وی در ادامه همچنین با اظهار نارضایتی از اجرایی نشدن مصوبات قبلی شورای آموزش و پرورش استان گفت: تجهیز هنرستان ها،تاسیس کانون های حرکات اصلاحی،توسعه و تکمیل کانون رشد مینودر،تامین منابع مالی برای انسداد مبادی بی سوادی،تامین منابع مالی برای پیش دبستانی ها و احداث موزه فرهنگ از جمله مصوباتی هستند که با وجود تصویب قطعی در این شورا هنوز به صورت کامل انجام و اجرا نشده اند.
قاسمی در ادامه به پروژه مهر آموزش و پرورش به منظور آماده سازی فضای استان قزوین برای شروع سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: این پروژه نماد مدیریت و مظهر بهره وری بوده و مختص آموزش و پرورش نیست بلکه متعلق به تمام مردم است.
وی ادامه داد:بر این اساس انتظار می رود تمام مسئولان استان در هر دستگاه اداری،همدل و همزبان با مسئولان آموزش و پرورش در بازگشایی هرچه بهتر مدارس از ظرفیت های خود جهت تحقق اهداف آموزش و پرورش بهره گرفته و در راستای پویایی و نشاط مدارس اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه خواستار ارتقای سطح آگاهی و اصلاح نگرش تمام مدیران ،بسیج امکانات تمام دستگاه های اجرایی در جهت آماده سازی فضاهای آموزشی استان،نظارت و ارزیابی مشارکت دستگاه های اجرائی در فعالیت های پروژه مهر و در اولویت قرار دادن تخصیص اعتبارات آموزش و پرورش جهت تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی شد.
ستاد طرح مهر هر ساله با مسئولیت مدیرکل آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه در قالب کمیته های مختلف به منظور برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی تشکیل می شود.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.