به گزارش ایرنا، کامران لشگری شنبه شب در نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین،یادآور شد: استان قزوین در پرداخت تسهیلات بهین یاب با 706 فقره رتبه 6 کشور را دارد.
وی ادامه داد: این استان در پرداخت مستقیم تسهیلات به طرح ها و واحدهای تولیدی با 402 فقره در رتبه 9 و در میزان پرداخت ها نیز با 32 هزار و 990 میلیارد ریال رتبه هفتم را دارا است.
به گفته این مسئول، قزوین همچنان در تعداد نظارت بر هزینه کرد تسهیلات با 630 فقره جایگاه نخست کشور را در اختیار دارد.
لشگری در ادامه گفت: در بخش اعتبارات مربوط به بخشنامه سفر معاون اول رئیس جمهوری 105 فقره تسهیلات به ارزش 47 هزار و 50 میلیارد ریال و در بخش طرح های نیمه تمام نیز 13 فقره تسهیلات به ارزش سه هزار و 940میلیارد ریال به واحدها و طرح های تولیدی استان پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی تاکنون 341 فقره به ارزش 36 هزار میلیارد ریال و در حوزه صنعت نیز 365 فقره تسهیلات به ارزش 11 هزار و 940 میلیارد ریال در قالب اجرای طرح رونق تولید به واحدها و طرح های تولیدی استان اختصاص یافته است.
لشگری با اشاره به راه اندازی 98 واحد تولیدی نیمه فعال استان در سال گذشته،گفت: از این تعداد 19 واحد تولیدی دارای طرح های نیمه تمام بوده و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی 60 تا 70 درصدی روبرو بودند که با ارائه تسهیلات به چرخه تولید بازگشته اند.
وی اضافه کرد: در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی دوباره به پرونده متقاضیان بهین یاب استان از مجموع 177 پرونده ارجاع شده به بانک ها 22 مورد حذف و 155 مورد دوباره مورد بررسی قرار گرفته اند.
نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین هر هفته شنبه ها با حضور استاندار، معاونان اقتصادی استاندار، مدیران کل دستگاه های اقتصادی و بانک ها در استانداری برگزار می شود.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.