بهمن طاهرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص افزود: انتشار نامه محرمانه هیات نظارت بر انتخابات استان پیش از تصمیم نهائی در این خصوص برخلاف اخلاق و قانون است و هیات نظارت بر انتخابات استان پیگیری و برخورد قانونی با منتشر کنندگان آن را حق قانونی خود می داند.
وی اضافه کرد: هیات نظارت بر انتخابات استان قزوین بنا به برخی دلایل مطرح شده ابطال آرای 2 حوزه انتخابیه محمدیه و بیدستان را در شهرستان البرز به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات وزارت کشور پیشنهاد داد و تصمیم نهائی توسط این مرجع اتخاذ خواهد شد.
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: در سایر حوزه های انتخابیه استان قزوین مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات گزارش نشده است و نظر نهائی در خصوص صحت انتخابات حوزه های انتخابیه استان ظرف چند روز آینده منتشر خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت ابطال آرا در 2 حوزه انتخابیه یاد شده، این شهرها اعضای شورای اسلامی شهر و روستا نخواهند داشت و انتخابات مجدد در آنها برگزار نمی شود.
پیش از این ستاد انتخابات استان قزوین اسامی داوطلبان حائز بیشترین آرا در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 2 شهر محمدیه و بیدستان منتشر کرده بود ولی روز گذشته برخی با انتشار نامه ای در فضای مجازی از ابطال آرای این 2 حوزه توسط هیات نظارت بر انتخابات استان خبر داده بودند.
شهرهای محمدیه و بیدستان از توابع شهرستان البرز هستند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.