به گزارش ایرنا، سعید دقیقی روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات ورزش استان ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم قزوین در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها افزود: امیدواریم با تحول ایجاد شده در شورای شهر در دوره پنجم بتوانیم به تغییر و تحول در ورزش استان کمک شایانی نمائیم.
وی با اشاره به تجربه و نقش آفرینی خود در سطح فوتبال کشور ادامه داد: امیدوارم با استفاده از سال ها تجربه و حضور خود در سطح فوتبال کشور بتوانم نقش خود را در احیا و ارتقای سطح فوتبال استان به ویژه مربیگری تیم کاسپین به خوبی ایفا نمایم.
دقیقی ادامه داد: اعتماد مردم به بنده به عنوان عضو شورای شهر پنجم زمینه لازم برای فعالیت در سطح ورزش استان را فراهم کرده است و می توان با حمایت مسئولان ارشد استان برای احیای ورزش قزوین و به ویژه فوتبال اقدام نمود.
وی ادامه داد: امیدواریم با استفاده از تجربیات خود در سطح مربیگری تیم کاسپین قزوین بتوانیم این تیم را به سطح لیگ یک ارتقا داده و نتایج بهتری را نسبت به گذشته در این مقطع کسب نمائیم.
تیم والیبال سپهر الکتریک قزوین در فصل گذشته موفق شد با کارنامه درخشان خود به لیگ دسته یک کشور صعود کند.
تیم فوتبال کاسپین قزوین نیز در فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی و عملکرد نامناسب موفق شد خود را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حفظ نماید.
6101/ 6128 *خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.