ریاض فرحانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود:هیات اجرایی نظر خود را در خصوص آرای شورای شهر آبادان به هیات نظارت شهرستان آبادان اعلام کرد و هیات نظارت شهرستان و استان نظر به بازشماری داشتند.
وی اظهار داشت:با توجه به ماده 58 قانون شوراها در خصوص تشریفات اداری و قانونی بازشماری صندوق‌های آرا و ماده‌قانونی 74 آیین‌نامه اجرایی شورا در خصوص تشریفات قانونی این کار، فرمانداری آبادان منتظر ارسال نظریه هیات نظارت بود که روز گذشته نظریه هیات نظارت به این فرمانداری ارسال شد.
فرحانی از آمادگی فرمانداری آبادان برای بازشماری 93 صندوق اخذ رأی شورای شهر آبادان خبر داد و افزود:هیات نظارت شهرستان درخواست بازشماری 30 صندوق اخذ رأی شورای شهرآبادان را داده ولی ما آمادگی کامل برای اجرای بازشماری تمامی صندوق‌ها راداریم.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان گفت:منتظر نظر هیات نظارت شهرستان و استان برای اعلام زمان شروع بازشماری آرا هستیم و هرزمانی را که اعلام کنند فرمانداری با همه امکانات بازشماری را آغاز می‌کند.
فرحانی اظهار داشت:هر تعداد صندوقی که هیات نظارت شهرستان و استان اعلام کند را بازشماری می‌کنیم و صندوق‌ها در اختیار حیات نظارت قرار می‌گیرد.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار شد.
7104/3015/6002
**خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم:عدنان جواهری**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.