به گزارش ایرنا، فریدون همتی یکشنبه شب در بازگشت از سفر یکروزه خود از بخش طارم سفلی و در حاشیه بازدید از چند طرح نیمه تمام در حوزه کشاورزی و گردشگری افزود: سیاست دولت در این سال ها بر حل مشکلات پروژه ها و تکمیل طرح های نیمه کاره که از سال های قبل بلاتکلیف رها شده اند بوده است تا از اتلاف و استهلاک بیشتر منابع عمومی و بیت المال جلوگیری شود.
همتی اظهار کرد: در همین راستا امروز از چند مجتمع و طرح نیمه کاره در بخش طارم سفلی و در ادامه بخش مرکزی شهرستان قزوین که بنا به دلایل فنی یا مالکیتی و دیگر مشکلات رها شده بودند، بازدید کردیم تا در اسرع وقت نسبت به حل مشکل آنها تصمیم لازم اتخاذ شود.
استاندار قزوین در این بازدیدها از سه طرح نیمه کاره و رها شده بازدید کرد.
وی ابتدا از یک مجتمع بین راهی نیمه تمام شامل رستوران،بازارچه صنایع دستی و محصولات کشاورزی،پمپ بنزین و 30 مغاره در بخش طارم سفلی بازدید کرد.
همتی در ادامه از یک قطعه زمین در مجاورت آزادراه قزوین-رشت در بخش طارم سفلی که به منظور احداث بازارچه عرضه محصولات بومی در نظر گرفته شده است، بازدید کرد.
استاندار قزوین همچنین در ادامه از یک گلخانه نیمه کاره به مساحت 42 هکتار که با صرف 20میلیارد ریال هزینه پس از 10 سال به صورت بلاتکلیف در بخش مرکزی شهرستان قزوین رها شده است، بازدید کرد.
در سال گذشته 250 طرح نیمه کاره دولتی در سطح استان قزوین مورد شناسایی قرار گرفت که جهت تکمیل و بهره برداری به بخش غیر دولتی و خصوصی واگذار شدند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.