به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز شنبه در بازدید از مجتمع شمس آذر تولید کننده آرد و ماکارونی در قزوین گفت: مردم شعارها و وعده های نادرست و غیرواقعی را از شعارهای صحیح و واقعی تشخیص می دهند.
وی اظهار کرد: در ابتدای دولت یازدهم تورم 44 درصد بود و قیمت ارز و سکه به شکل نجومی در حال رشد بود اما این دولت با همه مشکلات و محدودیت ها توانست تحریم ها را از پیش روی کشور و مردم بردارد و با وجود کاهش قیمت نفت موفق شد تا تورم را تک رقمی کند و قیمت ارز و سکه را به ثبات نسبی برساند و تولید را نیز رونق ببخشد.
استاندار قزوین با بیان اینکه در این دولت شاهد افزایش غیرمعقول و ناگهانی قیمت ها نبودیم، گفت: در ابتدای این دولت اقتصاد کشور نرخ رشد منفی داشت اما اکنون با رشد مثبت اقتصادی مواجه بوده و شاهد افزایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی هستیم.
همتی در ادامه این بازدید اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال- تولید باید مشکلات و موانع پیش روی توسعه واحدهای تولیدی بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد تا چرخ های اقتصادی کشور هرچه سریعتر به گردش درآیند.
رئیس هیات مدیره این مجتمع تولیدی نیز گفت: در دولت یازدهم ثبات اقتصادی و رفع تحریم ها نقش بسیار موثری در صادرات کالاها و جذب سرمایه گذاری ایفا کرد و باعث شد سرمایه گذاران با خیالی آسوده و به دور از نوسان بازار نسبت به آینده خوش بین باشند.
مهرزاد نجفی افزود: امیدواریم با همکاری مسئولان بخشی از مشکلات این مجتمع تولیدی در خصوص استقرار سیلوهای گندم،حمل و نقل ریلی و برخی مشکلات عمرانی هرچه سریع تر مرتفع شود تا شاهد اشتغالزایی بیشتر در این واحد باشیم.
این مجتمع تولیدی در سال 1358 مورد بهره برداری قرار گرفته و در سال 1381 با تغییر در کادر مدیریت مورد بازسازی قرارگرفته است.
استاندار قزوین در پایان این بازدید در خصوص رفع مشکلات و مسائل پیش روی توسعه این مجتمع تولیدی دستور لازم را صادر کرد.
استان قزوین دارای سه هزار و 500 واحد تولیدی بهره بردار است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.