به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی پرزحمت در دیدار اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف پوشاک استان قزوین اظهار داشت: اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک استان قزوین یکی از اتحادیه‌های بزرگ و فعال در بین اتحادیه‌های صنفی استان است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از کالاهای ایرانی و شعار  سالجاری گفت: اتحادیه پوشاک یکی از اتحادیه‌های است که بیش از دیگر  صنوف با این پدیده شوم قاچاق  در گیر بوده که به همین سبب برخورد با قاچاق  عزم همگانی  را  می‌طلبد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از  قاچاق کالا دستورالعمل‌هایی ابلاغ شده که امیدواریم با همکاری  صنوف و اتحادیه‌های مربوطه  در بخش اصناف با این موضوع برخورد جدی صورت گیرد.

پرزحمت با اشاره به موضوع دستفروشان در سطح شهر عنوان کرد: کارگروهی تحت عنوان ستاد ساماندهی  مشکلات اصناف  تشکیل شده که این مشکلات را در  نخستین نشست  این کارگروه بررسی خواهیم کرد.

گرامی پور رئیس اتحادیه پوشاک استان قزوین نیز در این نشست  با اشاره به مشکلاتی نظیر عرضه کالاهای خارجی در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای  خارجی، فعالیت  دستفروشان را از مشکلات اصلی این اتحادیه  دانست و اعلام کرد: بیش از 250 ستفروش در سطح شهر قزوین فعالیت دارند.

وی اختصاص یک مکان مشخص و صدور پروانه صنفی  برای دستفروشان را راه حل اصلی این مشکل عنوان کرد و افزود: با  تجمیع دستفروشان در یک مکان خاص  و صدور مجوز فعالیت برای آنها می‌توان آنها را به راحتی ساماندهی و  بر  فعالیت آنها نیز نظارت‌های لازم را اعمال کرد.

گرامی‌پور گفت: اتحادیه صنف پوشاک استان قزوین با  بیش از 1300 عضو یکی از  بزرگترین اتحادیه‌های صنفی در سطح استان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 623856
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.