به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فریدون همتی صبح امروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین که در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت خیرین و حضور آنها در جامعه بهره‌گیری مطلوب را داشته باشیم و این مهم باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه آموزش و پرورش در سطح جامعه بیان کرد: انسان‌سازی در آموزش و پرورش امری اساسی و ارزنده بوده که خیرین در این زمینه مشارکت کرده و در چرخه بی‌پایان تعلیم و تربیت نقش دارند.

استاندار قزوین عنوان کرد: اگر مشارکت خیرین در کنار دولت نباشد دولت قدرت رفع مشکلات و مسائل به ویژه در امور تربیتی را نخواهد داشت که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

همتی با اشاره به نقش خیرین در جامعه، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از 80 پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد 50 پروژه با مشارکت خیرین محقق شده است.

وی با بیان اینکه خیرین سرمایه‌های جامعه هستند، گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوط باید در راستای رفع موانع و مشکلات خیرین تلاش کرده و اعتمادسازی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

استاندار قزوین بر فراهم شدن بستر گسترش فعالیت خیرین در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623855
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.