به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، سروش صحت در بازدید از ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی در قزوین افزود: شادی فرزندان در این جشنواره، انسان را به وجد می آورد و در این مکان حتی شاهد بودیم که والدین نیز مانند فرزندان سرحال و با نشاط بودند.
وی، برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی را یک حرکت فرهنگی ارزشمند دانست و گفت: بازی و سرگرمی از مهم ترین نیازهای کودکان و نوجوانان به شمار می رود که مدیریت شهری در قزوین به خوبی به این موضوع توجه داشته است.
این بازیگر تلویزیون و سینما با بیان اینکه این جشنواره را می توان در سایر شهرهای کشور نیز برپا کرد،افزود: برگزاری این جشنواره در معرفی قزوین بسیار موثر می باشد و بهانه خوبی است تا مردم نقاط مختلف ایران به این شهر آمده و از آثار تاریخی زیبای آن بازدید کنند.
صحت به محل برگزاری این جشنواره که از ابنیه های شاخص تاریخی قزوین است نیز اشاره کرد و گفت: سرای تاریخی سعدالسلطنه یک مکان تاریخی زیبا و بسیار دیدنی است که امیدوارم روزی بتوانم در آن فیلم بسازم.
ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی که از دوم فروردین ماه امسال در سرای سعدالسلطنه قزوین در حال برگزاری است، تا فردا پنجشنبه ادامه دارد.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.