به گزارش روز جمعه ایرنا، داوود محمدی در جریان بازدید از ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز که در مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدالسلطنه در حال برگزاری است، افزود: یکی از نقاط مثبت برگزاری این جشنواره، توجه به رونق حوزه گردشگری است.
به گفته وی، برگزاری چنین جشنواره ای بسترهای جذب گردشگر و همچنین سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم می‌کند که خروجی آن به تحول صنعت گردشگری و اقتصاد استان خواهد بود.
محمدی اظهار کرد: کیفیت برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی نوروز 96 بالا است و اجرای این برنامه فرهنگی هر سال نسبت به سال های گذشته پربارتر می شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: نمایش عروسک های 31 استان کشور و 30 کشور دنیا جذابیت خوبی را به این جشنواره بخشیده است و باعث آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ و رسوم شهرهای مختلف ایران و سایر کشورهای دنیا می شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: غرفه هایی برای پرورش خلاقیت کودکان در جشنواره ششم بازی و اسباب بازی برپا شده اند که به طور قطع خروجی آن رشد فکری و ارتقای سطح دانش کودکان و نوجوانان خواهد بود.
به گفته محمدی، پرداختن به نیازهای کودکان و نوجوانان باید به دغدغه مسئولان حوزه فرهنگ تبدیل شود، زیرا تحرک و پویایی این گروه سنی تاثیر زیادی در رشد مطلوب نسل آینده و کاهش آسیب های اجتماعی در پی خواهد شد.
ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی تا 10 فروردین ماه در سعدالسلطنه برپا است.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.