به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی در این بازدیدها ضمن اطلاع از وضعیت ثبت نام نامزدهای شهر و روستا در انتخابات شوراها در بخش های شال و مرکزی شهرستان بوئین زهرا و اسفرورین شهرستان تاکستان، بر اجرای دقیق و قانونی تمامی فرایندهای مربوط به انتخابات توسط مجریان تاکید کرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: همه مجریان و برگزار کنندگان انتخابات باید بدون جانبداری و سلایق سیاسی به مر قانون عمل کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خاطرنشان کرد: انتخابات برای کشور سرنوشت ساز است و باید همه تلاش کنیم تا زمینه جذب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم آوریم.
شاهرخی در ادامه در نشست شورای اداری بخش رامند شهرستان بوئین زهرا حضور یافت و نکاتی را در خصوص انتخابات و اهمیت آن برای مسئولان این بخش گوشزد کرد.
ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند آغاز شده و تا 6 فروردین ادامه دارد.
نتایج صلاحیت نهایی افراد ثبت نام شده 17 اردیبهشت اعلام می شود.
در 2 روز گذشته به طور مجموع 763 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین ثبت نام کرده اند.
استان قزوین دارای 706 حوزه شهری و روستایی واجد برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا می باشد که از این تعداد 25 حوزه شهری و 681 حوزه روستایی است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 فروردین ماه 96 برگزار خواهد شد.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.