به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان قزوین در روز نخست نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم و زمینه سازی برای حضور حداکثری شهروندان در پای صندوق های رای هدف اصلی ستاد انتخابات استان به شمار می رود.
وی در ادامه با اشاره به شور و اشتیاق نامزدهای انتخاباتی برای نام نویسی در روز نخست ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: به عنوان مجری انتخابات این قول را به نامزدها و مردم می دهیم که به بهترین شکل از آرای آنها صیانت و حفاظت کنیم.
شاهرخی با اشاره به ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 6 فرمانداری و 19 بخشداری استان، ادامه داد: ستاد انتخابات قزوین از آمادگی لازم و کامل به منظور برگزاری انتخابات در اردیبهشت ماه سال 96 برخوردار است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه در استان 706 حوزه شهری و روستایی، برای برگزاری انتخابات شوراها واجد شرایط هستند، اضافه کرد: از این تعداد 25 حوزه شهری و 681 حوزه روستایی می باشند.
شاهرخی اضافه کرد: در مجموع سه هزار و 688 نفر به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان به شکل اصلی و علی البدال انتخاب خواهند شد.

**مجریان انتخابات بدون هیچ گرایش سیاسی به وظیفه خود می پردازند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در ادامه با بیان اینکه رعایت قانون باهدف صیانت از آرای مردم مهم‌ترین دغدغه ستاد انتخابات استان است، خاطرنشان کرد: اجرای قانون و صیانت از آرای مردم بدون به کارگیری سلیقه و گرایش سیاسی مورد توجه مجریان انتخابات در کشور و استان قرار دارد.
وی در پایان گفت: ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها موظف هستند همه ماموریت‌ها و وظائف خود را اعم از پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع‌رسانی و نظارت را با محوریت قانون به انجام برسانند.
ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها که از امروز 30 اسفند آغاز شده تا 6 فروردین ادامه دارد و نتایج صلاحیت نهایی افراد ثبت نام شده نیز 17 اردیبهشت اعلام می شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 فروردین ماه 96 برگزار خواهد شد.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.