به گزارش روز جمعه ایرنا، فریدون همتی در نشست با شهرداران استان قزوین افزود: عملکرد شهرداران استان با وجود کمبود منابع مالی و محدودیت ها قابل دفاع و تقدیر بوده است.
وی بر دقت در هزینه کرد اعتبارات شهرداری ها و تمرکز بر رفع کمبودها و نیازهای شهروندان در این خصوص تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری ها یکی از مراکز مهم مورد مراجعه مردم هستند بنابراین توجه به رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در آنها باید بسیار جدی گرفته شود.
استاندار قزوین تاکید کرد: تکریم مردم و رعایت حقوق شهروندی باید جزو اولویت های مدیریت شهری و مورد توجه جدی شهرداران باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه شهرداران باید چهره شهرها را برای استقبال از نوروز پاکیزه تر کرده و فضاسازی لازم را در این خصوص در دستور کار قرار داده باشند، تاکید کرد: مدیران شهری باید با توسعه کمی و کیفی خدمات خود، رضایت مندی شهروندان و مسافران نوروزی را در ایام پیش رو افزایش دهند.
وی در ادامه با اشاره به وظیفه مدیران و مسئولان برای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: تلاش در این حوزه تعطیل بردار نیست.
استاندار قزوین در ادامه گفت: اداره کشور در سال جاری با وجود محدودیت های شدید مالی و بالا رفتن هزینه ها از شاهکارهای مدیریتی بود که منجر به ایجاد آرامش در کشور و ثبات اقتصادی در جامعه و امیدواری مردم شد.
همتی اضافه کرد: اینکه عده ای برای تخریب دولت مدام از معیشت مردم و وجود بیکاری در جامعه صحبت می کنند به مفهوم این که دولت به این مسائل و مشکلات بی توجه بوده نیست و نباید فراموش کرد که کشور دارای منابع محدودی است اما با نیازها و مسائل زیادی مواجه می باشد.
وی اظهار کرد: دولت از هر انتقاد و نقد سازنده ای استقبال می کند چرا که معتقدیم باید به سمت ترویج فرهنگ گفت و گو و رعایت متانت و ادب در بیان نظرات و ارایه دیدگاه ها پیش برویم.
استاندار قزوین گفت: ارزیابی عملکرد دولت با سخنرانی و ارایه شاخص های دل به خواهانه قابل قضاورت و داوری نیست بلکه این موضوع را باید با تکیه بر شاخص های اقتصادی،منابع و امکانات در اختیار و مسائل و مشکلات جامعه سنجید و مورد ارزیابی قرار دارد و نباید فراموش کرد که در این زمینه مردم بهترین قاضی و داور هستند.
همتی یادآور شد: دولت تدبیر و امید رشد منفی 6.8 درصد اقتصاد کشور را به مثبت 7.8 رساند و این در حالی بود که برخلاف دوره گذشته که با رشد قیمت نفت روبرو بودیم در این دوره قیمت نفت در بازارهای جهانی با کاهش محسوس مواجه شد.
وی اظهار کرد: در این دولت از التهاب در بازارها خبری نبود و با وجود مشکلات اقتصادی کشور شاهد ثبات نسبی در بازار و کاهش قابل ملاحظه نرخ تورم بودیم.
استاندار قزوین با اشاره به حمایت های جدی و عملی دولت یازدهم از بخش تولید، در پایان گفت: با اجرای طرح رونق تنها در استان قزوین شاهد ساماندهی به وضعیت یک هزار و 100 واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی بودیم که در نوع خود بی سابقه بود.
استان قزوین دارای 25 شهر است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.