منت محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم انجام شده تا این بودجه در قالب این برنامه ها محقق شود.
وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری در سال 94، 670 میلیارد تعیین شده بود که 480 میلیارد ریال آن محقق شد، گفت: هر ماه حدود 20 میلیارد ریال فقط باید بابت حقوق و مزایای پرسنل پرداخت کنیم.
محمدی با بیان اینکه برنامه ریزی کرده ایم که امسال حدود یک هزار میلیارد ریال درآمد داشته باشیم، افزود: مهمترین منابع درآمدی شهرداری ایلام عوارض، مالیات و فروش تراکم ساخت و ساز است.
وی تاکید کرد: 600 میلیارد ریال بودجه برای شهرداری ایلام تصویب شده بود که تا اوایل آبان امسال (انتصاب محمدی بعنوان شهردار) تنها 180 میلیارد ریال آن محقق شده بود که جوابگوی حقوق پرسنل هم نبود.
وی با بیان اینکه در این مدت (9 آبان تاکنون) شهرداری ایلام 220 میلیارد ریال درآمدزایی داشته است، یادآور شد: با این شرایط 200 میلیارد ریال از بودجه پیش بینی شده امسال را نتوانسته ایم محقق کنیم.
محمدی از بدهی 350 میلیارد ریالی شهرداری ایلام خبر داد و اضافه کرد: حدود 180 میلیارد ریال این مبلغ مربوط به بخش حقوقی است که شهرداری در محاکم قضایی محکوم به پرداخت شده و بیش از 170 میلیارد ریال نیز بدهی های جاری است که در چند ماه اخبر بیش از پنج میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
شهردار ایلام از ایجاد چارت جدید سازمانی شهرداری خبر داد و افزود: در این چارت با 220 پست، چهار معاونت، هشت مدیریت و هشت سازمان وابسته در نظر گرفته شده است در حالیکه چارت قدیم شهرداری ایلام دارای 105 پست مصوب، 2 معاونت، هشت مدیریت و هشت سازمان وابسته بود.
وی همچنین از لزوم بازنگری در طرح جامع شهری ایلام نیز خبر داد و یادآور شد: بازنگری این طرح هم اکنون در دست انجام است.
شهر ایلام با حدود 180 هزار نفر جمعیت دارای 2 ناحیه شهرداری است.
خبرنگار: مجید سلیمانی ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
9002/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.