به گزارش ایرنا ، شهردار خلخال روز پنجشنبه در این آئین گفت: بسیاری از مشکلات شهرداری با همکاری شهروندان از پیش رو برداشته شده و راه برای توسعه و عمران این شهر هموار شده است.
علی علایی افزود: در سه ماه خدمت خود در شهرداری موفق به حل بسیاری از مشکلات از جمله مشکل کمبود منابع مالی و اعتباری شهرداری شده و این مهم در سایه همکاری تنگاتنگ شهروندان این شهر محقق شده است.
وی گفت: در حالی که در بدو ورود به شهرداری خلخال موجودی مجموع حساب های بانکی شهرداری خلخال 160 میلیون ریال و همه حساب ها نیز از سوی بانک ها مسدود شده بود در این مدت با همفکری و همکاری شهروندان موفق به هزینه کرد هشت میلیارد ریال اعتبار در امور جاری شده است.
او اظهار کرد: حقوق و عیدی کارکنان شهرداری امسال و برای اولین بار در دهم اسفند امسال پرداخت و این امر انگیزه خدمت کارکنان شهرداری را افزایش داده است.
شهردار خلخال با بیان اینکه وظیفه شهرداری فراتر از تنها کار ارائه خدمات شهری به شهروندان افزود: یکی از وظایف مهم که شهرداری هم اکنون برای تحقق آن در تلاش است اجرای برنامه های نشاط آور در سال برای شهروندان و فراهم کردن اسباب شادی مردم است که وی قصد دارد این کار را در کنار پرداختن به کارهای فرهنگی ، اجتماعی و خدماتی ذاتی شهرداری برای افزایش نشاط اجتماعی انجام دهد و جشن استقبال از بهار اولین قدم در این زمینه است.
در مراسم جشن استقبال از بهار خلخال که در پارک ارم این شهر با حضور هزاران نفر از شهروندان برگزار شد برنامه های شاد و متنوعی از جمله تک گردانی ، اجرای نمایش طنز و موسیقی محلی توسط هنرمندان اجرا و به 30 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نقدی اهدا شد.
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.