به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: امسال سال اقتدار نظامی، پیشرفت های موشکی و تحقق فرمان های الهی در کشور ما بود.
وی با اشاره به وجود وحدت و همدلی در بین مردم میهن اسلامی،ادامه داد: امسال، سال حماسه و تقویت وحدت دینی و انقلابی در آئین ها و مناسبت های مختلفی از جمله راهپیمایی های روز قدس و 22 بهمن و همدردی و همراهی ملی مردم با آتش نشانان ایثارگر در حادثه پلاسکو که در تاریخ انقلاب ما فراموش نمی شوند، بود.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال سال پیروزی مقاومت در عرصه های مختلف از جمله آزادی حلب و موصل و نیز سال کسب پیروزهای افتخارآمیز فرزندانمان در عرصه های مختلف ورزشی بود،اضافه کرد: سال 95 همچنین سال پیروزهای علمی ایرانیان در میادین مختلف جهانی و بین المللی بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به پیش رو بودن سال جدید، حمایت و رسیدگی به وضعیت کارگران در واحدهای دارای مشکل باید مورد توجه جدی مدیران باشد.
امام جمعه قزوین در ادامه ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن،گفت: آن حضرت حلقه اتصال،ارتباط، وحدت و محبت بین همه فرقه های اسلامی و مسلمانان بودند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان پیشاپیش سال نو را به هم استانی ها تبریک و تهنیت گفت.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.