به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه گناباد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: در کنار کامیابی ها، اقدامات قابل توجه و وقایع شیرین سال 1395، برخی حوادث کام ملت را تلخ کرد که آتش سوزی پلاسکو، تصادف قطار سمنان، درگذشت مفاخر و علمای بزرگ همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از آن جمله بود.
وی گفت: پیروزی های ارتش سوریه در حلب، آزادی فلوجه و موصل توسط جبهه مقاومت اسلامی در عراق موجب افزایش درماندگی دشمنان شده و مثلث شوم صهیونیسم، استکبار و ارتجاع منطقه را به وحشت انداخته است.
حجت الاسلام صادقی نسب گفت: همه کشورها و قدرتهای استکباری ایران را عامل این پیروزی ها و در مقابل، شکست عوامل تکفیری خود می دانند و توطئه های فراوانی علیه کشور ما انجام می دهند ولی باید بدانند که ایران اسلامی از آنها هراسی نداشته و راه استکبارستیزی خود را تا پیروزی ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به زادروز حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر گفت: زنان و دختران مسلمان باید حضرت فاطمه را در ایمان، ساده زیستی، حجاب و عفاف، اخلاق خوب، همسرداری و تربیت فرزندان الگوی شایسته خود قرار دهند.
حجت الاسلام صادقی با اشاره به آغاز ثبت نام نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا، از همه افرادی که صلاحیت لازم برای خدمت به جامعه اسلامی و مردم را دارند، خواست ضمن رعایت اخلاق اسلامی و پرهیز از تخریب و غبارآلود کردن فضای جامعه در این صحنه حضور یابند.
وی افزود: از مردم نیز انتظار می رود با حضور حماسی در پای صندوق‌های رأی به افراد باایمان، خدمت گذار، ولایی و انقلابی رأی بدهند.
2095/5132
خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.