به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به ایرنا ، به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان با عنوان رویش کاری از کارگروه فرهنگی و هنری بانوان شهرستان لاهیجان در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا شده است.
این نمایشگاه با اهداف توسعه نقش زنان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی؛ فراهم سازی فرایند مشارکت برای حضور زنان ،نشان دادن اهمیت مقام ،موقعیت و مسئولیت زنان در اجتماع ،تقویت علاقمندی هنری زنان در جامعه امروز و فراهم کردن بستر توانمندی بانوان هنرمند برگزار شده است.
در این نمایشگاه تعداد 40 اثر با تکنیک رنگ و روغن،اکرلیک و مداد رنگی از بانوان هنرمند شهرستان لاهیجان به نمایش گذاشته شده است.
سارا آصف،زهرا ابراهیم پور،مهرناز احمدیان،الناز بخشی پور،معصومه بابایی،شقایق پیشگاه حقی،فاطمه بناساز،فاطمه خسروانی،زینب رحیمی پور،الناز زرین، متین طوافی،زینب فتحی،مریم فرحناک،سوفیا معصومی، سپیده مرزبان،مریم میرداوود، اشرف السادات محمدی و سمیه منجم از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته شده است.
علاقمندان می توانند تا 26 اسفند صبح ها از ساعت 10 تا 12 و عصرها از ساعت16تا 19در نگارخانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از این نمایشگاه دیدن نمایند.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.