به گزارش ایرنا، مریم بیدخام روز دوشنبه در آئین اختتامیه مسابقات استانی قرآن کریم بانوان کارمند قزوین که به مناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر برگزار شد، افزود: قرآن روش زندگی را به انسان ها می آموزد و توجه وعمل به آموزه های آن تضمین سعادت دنیا و آخرت را برای ما به همراه دارد.
وی با تاکید بر اینکه باید قرانی زندگی کنیم تا دچار خسارت نشویم، ادامه داد: زندگی قرآنی بر اساس رعایت مقررات، حقوق شهروندی، عدالت، احسان و گذشت، اخلاق مداری و سعه صدر است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با بیان اینکه قران مسیر درست را به ما نشان داده است و با تکیه بر آن می توان از رفتن به راه های خطا و ناسالم مصون ماند، افزود: با تمسک جستن به آموزه های قران می توان بسیاری از مشکلات جامعه را از میان برد.
بیدخام ادامه داد: ریشه بسیاری از مشکلات در جامعه را باید در بی توجی و کم توجهی به آموزه های قران بدانیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر خواهان اصلاح امور و حل مشکلات خود در عرصه های مختلف هستیم باید به قران نزدیک شده و آموزه های آن را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهیم.
مسابقات قران کریم بانوان کارمند قزوین از سوی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین برگزار شد.
این مسابقات در سه رشته صوت، ترتیل و حفظ یک جزء قرآن کریم ویژه بانوان شاغل دستگاه های اجرایی شهرستان قزوین برگزار شد.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.