به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی برهان یکشنبه شب در آیین تجلیل از فرزندان ممتاز شهدای مهریز در مسابقات علمی ، فرهنگی و ورزشی افزود: ارتقای علمی و فرهنگی آنها از مسائل خیلی مهمی است که باید مردم ، مسئولان و خانواده ها به آن توجه خاص داشته باشند و با همه وجود برای اجرایی شدن آن بکوشند.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: اقتدار و عظمت این ملت و کشور همه در گرو همان ایثارگری ها و فداکاری هاست و همه ما موظف هستیم تا فرهنگ شهادت را گسترش دهیم.
برهان گفت: شهدا در بازار عشق و ایثار جان خود را با خدا معامله کردند و از اجر معنوی و ابدی آن بهره مند شدند و بیان ایثارگری و فداکاری های آنها یک رسالت مهم همیشگی است .
وی فرزند شهید بودن را مایه فخر و مباهات دانست و خاطرنشان کرد: اهمیت و جایگاه شهید و فرهنگ شهادت طلبی توسط فرزندان شهدا باید حفظ شود و به نسل های بعدی انتقال یابد و در برابر سختی ها و مصائب این راه، صبر و شکیبایی همانا صبر جمیل است و خداوند نیز وعده داده است که صابران را دوست دارد.
در پایان این مراسم از فرزندان شهدا با اهدای لوح تجلیل شد و قاب مزین به تصویر بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری از سوی فرماندار و مسئولان اجرایی و بسیج رسانه و کانون خبرنگاران به امام جمعه مهریز تقدیم شد.
شهرستان مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.