به گزارش ایرنا، در این بازدیدها، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار جلفا، مسوول امور ایثارگران منطقه آزاد ارس و تعدادی از فرزندان شهدا فرماندار شهرستان را همراهی می کردند.
زاهد محمودی با حضور در منزل شهیدان جلیل سلیمی شجاعی، عباسعلی قره خانی شجاعی و ناصر عطاری گرگری جویای احوال همسر شهیدان قره خانی و سلیمی و مادر شهید عطاری شد.
وی در این دیدارها با تاکید بر تداوم راه شهادت و ایثار و نقش آن در بقای انقلاب اسلامی، حضور در منزل شهیدان را ادای احترام به آرمان های والای این عزیزان بیان و آن را نوعی تکلیف برای مسوولان دانست.
محمودی پس از شنیدن خاطراتی از شهیدان گرانقدر از زبان مادر و همسر این شهیدان، بر ضرورت حفظ ارزش های دفاع مقدس به عنوان سمبل ایثار و شهادت طلبی ملت ایران در تاریخ انقلاب تاکید کرد.
وی همچنین بر حل مسایل و مشکلات جامعه ایثارگری و رسیدگی به مطالبات خانواده های شهیدان را به رئیس بنیاد شهید یادآور شد.
در این دیدارها بازماندگان شهدا به خصوص همسران و مادر شهید از توجه ویژه دولت تدبیر و امید و نماینده عالی دولت در شهرستان در رسیدگی به مسایل جامعه ایثارگری و حضور مستمر و منظم فرماندار شهرستان در منزل شهدا تقدیر و تکشر کردند.
شهید ناصر عطاری در سال 1342 در هادیشهر چشم به جهان گشود و 25 مرداد 1363 در منطقه پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
شهید عباسعلی قره خانی شجاعی متولد 1331 در روستای شجاع که 13 شهریور سال 1362 در منطقه کردستان به شهادت نایل آمد.
شهید جلیل سلیمی شجاعی در سال 1333 در روستای شجاع به دنیا آمد و در 23 اردیبهشت سال 61 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
شهرستان جلفا در طول دوران دفاع مقدس تعداد 214 شهید والامقام، 412 جانباز و 14 آزاده سرافراز تقدیم دین و میهن اسلامی کرده است.
خبرنگار: مقصود هوشمند** انتشار: پرویز انصاری
7222/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.