به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی در نشست مشترک با نمایندگان شهرداری های استان و همچنین شهرداران مناطق سه گانه قزوین افزود: یکی از اساسی ترین اهداف این جشنواره معرفی سطح توانمندی همه شهرهای استان در حوزه ساخت و ساز و تقدیر از عاملان و دست اندرکاران برتر در این حوزه است.
وی با تاکید بر اجرای سیاست های دولت و به خصوص وزارت راه و شهرسازی در خصوص ساخت و ساز، اظهار کرد: در حال حاضر لحاظ کردن کیفیت زندگی شهری و رعایت مقررات ملی ساختمان و شهرسازی در اولویت قرار دارد و باید این موضوع در میان مهندسان، کارفرمایان و متولیان ساخت و ساز نیز به طور جدی پیگیری و اجرا شود.
حق لطفی اضافه کرد: با برگزاری این جشنواره و تقدیر از افراد برتر در حوزه صنعت ساختمان می خواهیم نگاه عموم مردم، به ویژه دست اندرکاران و فعالان صنعت ساختمان را به کیفی سازی و شهروندمحوری معطوف کرده و بر اجرای قوانین و مقررات ساختمانی و همچنین تعامل با محیط زیست تاکید کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره علاوه بر اینکه ساختمان برتر در شهر قزوین و همچنین در سطح استان معرفی می شود، در هر کدام از شهرها نیز برترین ساختمان ها انتخاب و از سازندگان آنها تقدیر خواهند شد.
دبیر شورای مسکن استان قزوین یادآورد شد: در برگزاری این جشنواره همچنین ایجاد رونق در صنعت ساختمان و ارتقای کیفیت شهر و خانه سازی برای همه شهرهای استان مورد توجه ما است.
دومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین در اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود.
نما، حجم و جلوه های بصری، معماری داخلی،کیفیت ساخت و رعایت مقررات ملی ساختمان، صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست محورهای این جشنواره تعیین شده اند.
استان قزوین دارای 25 شهر است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.